søndag 15. mai 2011

Varden 15. mai

Søndag 15. mai starta med sol og fint ver. Men då frokosten var unnagjort, skya det over, og likna meir på det vêrmeldarane melde. Ja,ja - det var no framleis turvêr.
Meg i skodda på toppen av Varden.

Fekk ikkje med turfølge, så tok meg ein tur på varden 831 m.o.h. Brukte ca 1 time opp til Nakkjen, og ein time til til toppen. 100 meter frå toppen kom skodda sivande, og vel oppe kom regnet også. Men litt bløyte toler eg, då!
Ein liten varde før toppen.
Flott utsikt over Storfjorden og Stordalsholmen.

Gomla fort i meg brødskiva, og satte kursen nedatt. Traff ein anna turgåar på Nakkjen, og slo følge eit stykke. Regnet vart no kraftigare og råsa glattare. Det endte med at eg sklei på ei rot inni granskogen, og traff med rumpa på samme rota. Au! Håper eg greier å sitje på jobb i morgon...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar